ارتقای طراوت و نشاط در فضای سبز منطقه ۱۹ با کاشت ۱۵۷۰ اصله درخت و درختچه

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست از کاشت ۱۵۷۰ اصله درخت و درختچه در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹ در راستای ایجاد طراوت و نشاط خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی بیان کرد: توسعه عرصه سبز این منطقه با کاشت ۷۰۰ اصله درخت زبان گنجشک، زیتون تلخ و اقاقیا در میدان های بهمنیار، شهید لطیفی، بوستان های ۲۲ بهمن، دانش آموز، خیرین، بلوار معلم شهرک فرهنگیان و راستگرد بزرگراه آزادگان انجام شد.
وی ادامه داد: ۶۰۰ اصله درختچه نیز در بوستان ۲۲ بهمن، راستگرد بزرگراه آزادگان، بوستان بزرگ ولایت اطراف سالن استاد شهریار و ... غرس شده است.
این مسئول با اشاره به کاشت گونه های متناسب با اقلیم شهر تهران با هدف تعدیل هوای آن و زیباتر شدن معابر در آستانه فصل پاییز اظهار کرد: در همین راستا ۷۵ اصله در قطعات فضای سبز شکوفه مطهری، میدان شقایق تا مطهری، میدان بخشنده تا شکوفه با نهال غالب یاس هلندی، موگو، زیتون تلخ کاشته شد.
احمد مهرابی بازسازی آبنمای بوستان بهشت، هزار و ۵۰۰ متر مربع حذف علف هرز در محوطه حوزه علمیه مشکات و حاشیه بزرگراه قم، بازسازی هزار و ۷۰۰ اصله تشتک در محدوده پل شهیدکاظمی و بوستان گلریز، کاشت هزار متر مربع درختچه در میدان باران، بوستان نرگس و پاتوق محله سهیل، غرس ۲۱۰ اصله درختچه در نواحی چهار و پنج را از دیگر اقدامات حوزه فضای سبز این منطقه برشمرد.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 59354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =