رنگ‌آمیزی بیش از دو هزار متر مربع از دیوار مدارس منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در قالب طرح استقبال از مهر اقدامات گوناگونی در سطح محلات ۱۲گانه صورت می‌گیرد، گفت: رنگ‌آمیزی ۲۲۶۹ متر مربع دیوار مدارس سطح منطقه از سوی اداره زیباسازی شهرداری منطقه تاکنون به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار داشت: از جمله فعالیت های حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست مربوط به زیباسازی است که این اقدامات بخشی به صورت مناسبتی و بخشی دیگر به شکل مداوم به اجرا در می آید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح استقبال از مهر رنگ آمیزی و دیوار نگاری درونی و بیرونی مدارس در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه قرار گرفته است و در حال حاضر بخش قابل توجهی به اجرا در آمده است.

فصیح ادامه داد: بخش دیگر از اقدامات در این طرح مربوط به حذف تبلیغات غیر مجاز به روی دیوارها و جداره های مدارس است.

معاون شهردار منطقه۲۲ عنوان کرد: در صورتی که نقاطی از جدارهای شهر نیازمند زیباسازی داشته باشد؛ شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رنگ‌آمیزی محیط مورد نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ مدرسه شامل مدارس نبی اکرم(ص)، شهید حسن باقری، شهدای پاسدار، شهدای ایران خودرو و میثاق به اجرا در آمده است.

 همچنین سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد که به مناسبت بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر عملیات رنگ آمیزی و خط کشی حیاط مدارس و المان‌های ترافیکی مدارس منتخب منطقه در راستای ایجاد زیبایی‌های بصری و بهینه سازی نمای شهری انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان اجرای طرح استقبال از مهر در سطح منطقه ایمن سازی و خط کشی محوطه داخلی سایر مدارس نیز اجرایی شود.

وی اعلام کرد: به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی شهر برای آغاز ماه مهر و همچنین برای خدمات دهی مطلوب تر به دانش آموزان جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور نمایندگانی از راهور منطقه برگزار شد. در این جلسه شرح وظایف هر یک از واحدهای اجرایی جهت هرچه بهتر اجرا شدن این طرح از جمله ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و محوطه داخلی آنها و بهسازی المان های ترافیکی مدارس و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی جهت استقفاده دانش آموزان در سطح منطقه تشریح شد.

انتهای پیام/

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 59432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =