نصب ۷۰ سطل زباله در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در راستای اجرای طرح الگوی خدمت و استقبال از مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ از نصب ۷۰ سطل زباله در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در راستای اجرای طرح الگوی خدمت و استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم رودی" در این باره گفت: به منظور حفظ نظافت اماکن عمومی و جلوگیری از تجمع زباله در کنار ایستگاه های اتوبوس و همچنین ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان در سطح منطقه نصب سطل زباله در تهرانسر در کنار ایستگاه های حمل و نقل عمومی به اتمام رسید.

وی در ادامه افزود: نصب سطل های زباله در راستای پیاده سازی طرح الگوی خدمت و استقبال از مهر صورت گرفت و محله شهرک آزادی، ورداورد نیز در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه بیان کرد: سطل ها از نظر مبلمان شهری و زیبا سازی معابر شکیل هستند که با ایجاد فرهنگ سازی و جلوگیری از پرتاب زباله کنار ایستگاه اتوبوس و معابر سهم بسزایی در پاکیزگی شهر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سطل های زباله در تمامی سرپناهای منطقه نصب خواهند شد تصریح کرد: سطل های زباله اموال عمومی هستند و مردم هم باید از آن ها در برابر تخریب و صدمه محفاظت کنند. شایان ذکر است؛ سطل زباله در سطح تهرانسر، لاله، شاهد، اصلی، گلها قرار داده شده است و ورداورد و شهرک آزادی نیز بزودی نصب می شود.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 59502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =