سنجش نیازسنجی‌ها و اولویت‌های سلامت‌محور محلات غربی منطقه ۲۲

در راستای فراهم‌شدن فرصت مناسب برای هم‌افزایی نهادهای خدمت‌رسان سلامت محور در غربی‌ترین محلات منطقه ۲۲، شورای سلامت محلات منطقه با حضور شهردار ناحیه ۳، مدیر سلامت، مدیران اجتماعی، مدیران محلات برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از پیگیری اهداف سلامت محور در محلات ۱۲گانه در شورای سلامت نواحی شش گانه منطقه در سال جاری خبر داد.

حامد خداوردی با تأکید بر اهمیت تشکیل شورای سلامت منطقه با محوریت نواحی برای همفکری‌های تخصصی‌تر در مسائل سلامت‌ محور شهروندان اظهار کرد: به منظور توجه خاص به مسائل سلامت‌محور در محلات با مشارکت‌گرفتن از گروه‌های خیرین و نهادهای مرتبط با این حوزه و … خدمات سلامت محور به شهروندان ارائه می شود.

وی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات، مشارکت شهروندان، بهداشت عمومی محلات، دسترس‌پذیری، زیست شهری، فضاهای بی‌دفاع شهری، امنیت و ایمنی در این فضاها را از جمله سرفصل‌های این شورا معرفی کرد و افزود: این شورا در جلسه‌های فصلی خ‍ود و با تصویب ده‌ها مصوبه در نواحی شش‌گانه منطقه که به ریاست شهرداران نواحی برگزار می شود، پیگیر مسائل و مشکلات حوزه سلامت محلات خواهد بود.

در این جلسه شاهین‌خواه شهردار ناحیه ۳ منطقه اظهار کرد: بی شک ساختن شهری ایمن و ایده ال مرهون تلاش و همت همه سازمان های خدمت رسان به همراه شهرداری می باشد و در این رابطه پیگیری و رفع موارد مورد درخواست شهروندان حمایت و تلاش همه جانبه همه سازمان ها را می طلبد.

وی افزود: با توجه به افزایش برج نشینی در محله شریف ادامه آموزشهای مرتبط با برج ایمن برای شهروندان بسیار ضروری می باشد.

انتهای پیام/

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 59565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =