اکران ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح در سرزمین تمدن‌های برج میلاد+ جزییات

مدیرعامل برج میلاد از ادامه ویژه‌برنامه سرزمین تمدن ها با رویکرد برنامه‌های شاد و مفرح همزمان با آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه در این مجموعه فرهنگی و گردشگری خبر داد.

عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: «پروژه سرزمین تمدن‌ها» در مرحله نخست در قالب دکور تاریخی؛ آئین، تاریخ، آداب و رسوم و نمادهای کشورهای حوزه مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران را در ماه محرم و صفر و در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد و در میان استقبال گسترده شهروندان، مقامات، سفرا و گردشگران داخلی و خارجی به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه این سرزمین در فضای باز با گستره ۱۵هزار مترمربع است، گفت: این بار با تغییر محتوای برنامه ها با رویکرد برنامه های  شاد و مفرح برای شهروندان و گردشگران و به مناسبت آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت  از روز جمعه ۲۳ شهریور ماه آغاز به کار می کند.

مدیرعامل برج میلاد تصریح کرد: در فاز دوم سرزمین تمدن ها با تغییر محتوا و انجام تله تئاترهای میدانی با موضوعات شاد و مفرح همچون عروسی در کنار مسجد الاقصی، معرفی آیین های شاد کشورهای حوزه مقاومت و همچنین اجرای کنسرت های شاد برای گردشگران و مخاطبان اکران شده است.

به گفته حیدری، از تاریخ ۲۸ شهریور الی ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱ "میلاد هارونی " و "مجال" از خوانندگان با استعداد و جدید کشور نیز برای مخاطبان در سرزمین تمدن ها اجرای ویژه خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژه برنامه های هفته وحدت که در سرزمین تمدن ها برگزار می شود، گفت: در این شب ها برای کودکان نیز که به همراه خانواده هایشان از سرزمین بازدید می کنند برنامه های شاد و کودکانه در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند از این برنامه ها در آخرین روزهای تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.

اکران ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح در سرزمین تمدن‌های برج میلاد+ جزییات

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 59664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =