انتقال سایت برف روبی منطقه ۳ به مکان غیرمسکونی

سایت اصلی برف روبی منطقه ۳ که پیش از این در خیابان عرفی شیرازی قرار داشت به حاشیه بزرگراه کردستان انتقال می یابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، احمد تواهن شهردار این منطقه با اشاره به انتقال سایت اصلی برف روبی منطقه به نقطه ای که سهولت دسترسی آن برای شهروندان آسان تر خواهد بود گفت: سایت اصلی برف روبی که در خیابان عرفی شیرازی و در جنوب غربی ترین نقطه از منطقه قرار دارد مشکلاتی را از قبیل: عدم دسترسی به کل منطقه و شریان های اصلی بزرگراهی ایجاد کرده بود.  
او ادامه داد: همچنین واقع شدن این سایت در منطقه کاملا مسکونی و اجبار تردد از داخل خیابان ها و معابر کم عرض مسکونی به خصوص عبور از خیابان شیخ بهایی، عملیات خدمات رسانی به شهروندان را در زمان بارش های فصلی دچار اختلال کرده بود.  
دکتر تواهن ابراز کرد: مشکلات ذکر شده باعث شد سایت اصلی برف روبی این منطقه به بزرگراه نیایش ورودی کردستان انتقال یابد.  
به گفته شهردار منطقه۳، قرار گرفتن در حاشیه بزرگراه کردستان، دسترسی کامل به نقاط برف گیر و در نهایت واقع شدن در شمال ترین نقطه جغرافیایی منطقه از محاسن این جابه جایی است.  
در ادامه شهردار منطقه ۳ تهران از روند اجرای پروژه  "پارک آموزش ترافیک" در بوستان ملت بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به عدم وجود پارک آموزش ترافیک در این منطقه پس از انجام مطالعات و بررسی های تخصصی، ضلع جنوب غربی پارک ملت حدفاصل ورودی پارک ملت تا پردیس سینمایی برای این مهم در نظر گرفته شد.  
شهردار منطقه سه آموزش را یکی از مهم ترین مسایل در رفع ترافیک خواند و ابراز کرد: بی شک، آموزش های مستقیم رفتار ترافیکی به کودکان در محیط واقعی توأم با خطراتی برای آنها است به همین علت یکی از روش های آموزش عملی به این قشر از جامعه، استفاده از پارک های آموزش ترافیک است.  
 تواهن در ادامه از پارکینگ ۹ هزار متر مربعی تقاطع کردستان-نیایش با گنجایش ۱۵۰ خودرو  بازدید کرد و برای استفاده بهینه شهروندان از خدمات این پارکینگ مواردی را عنوان کرد که اجرای سریع آن در دستور کار مجریان قرار گرفت.  
او  همچنین پس از بازدید از کارگاه عمرانی منطقه در ایستگاه آتش نشانی کردستان حضور یافت و ضمن دیدار با مسئولین و کارکنان این مجموعه  از تلاش ها و فداکاری های آنها در ارائه خدمات به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 5970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =