استفاده از ظرفیت خیرین و اصناف بازار برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار

شهردار منطقه ۱۲ در نشست کمیته استقبال از مهر بر اهتمام ویژه همه مدیران و شهرداران نواحی ۶ گانه بر بهسازی و رفع مطالبات مدارس و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و اصناف بازار برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، کمیته استقبال از مهر و شورای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری منطقه با موضوع هفته دفاع مقدس با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، سرهنگ اسلام دوست فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)، خزایی مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ، سرهنگ مافی سرکلانتر پایگاه هفتم فراجا، نماینده رئیس بنیاد شهید مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴، معاونان، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران منطقه۱۲ برگزارشد.

وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همزمانی این دو رویداد با میلاد پیامبر اسلام را موجب خیر دانست و افزود: منطقه ۱۲ به موجب داشتن مراکز علمی سطح بالای آموزشی و حوزه های علمیه دارای ظرفیت آموزشی بالایی است که باید مدیریت شهری همراه با آموزش و پرورش از این سرمایه حمایت لازم را داشته باشد.

وی در ادامه همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم همیاری معاونت های ذیربط با بسیج در راستای اجرای برنامه فرهنگی به منظور گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران نیز تاکید کرد.

محمد خزایی مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲ نیز در ادامه ضمن تقدیر از همکاری ویژه شهردار منطقه ۱۲ در امر اقدامات ویژه استقبال از مهر به ویژه افزایش تناژ آسفالت مدارس گفت: خیابان ایران قطب آموزش و فرهنگ تهران به شمار می رود که می بایست این ظرفیت را تقویت و پشتیبانی کرد.

سرهنگ اسلام دوست فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) نیز ضمن تشکر از توجه شهردار منطقه۱۲، از راه اندازی کاروان خودرویی ، حضور در مدارس دخترانه و پسرانه و راوی دفاع مقدس به همراه تشییع پیکر مطهر شهید، برگزاری راهیان نور، برگزاری مراسم آبروی محله در مقابل خانه شهدا و یادواره دانش آموزی از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر خبر داد.

در ادامه سید امیر حسین ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز از اقدامات ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی در استقبال از مهر با همکاری سایر معاونت ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گزارشی ارائه داد.

وی ضمن اشاره به شروع دوره چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از بیستم تا پایان شهریور ماه از جمع آوری ۵۹۰ معتاد متهاجر و ۹۰ بی خانمان توسط گشت های حامی شهر نیز خبر داد.

در پایان سرکلانتر هفتم فاتب، نماینده بنیاد شهید منطقه ۱۲ و معاونان فنی و عمران ، حمل‌ونقل وترافیک، خدمات شهری و محیط زیست نیز گزارشی در خصوص اقدامات خود درراستای استقبال از مهر ارائه دادند.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 59779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =