آخرین وضعیت آلاینده‌ها در هوای تهران

شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۶۱ قرارداد و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۰۱ قرار داشت و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود و امروز -دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۶۱ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ۱۸ ایستگاه وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است و ۸ ایستگاه ( پونک.منطقه ۵، شهرداری های مناطق ۲ و ۱۱، گلبرگ.منطقه ۸، پارک رازی.منطقه ۱۱، دانشگاه تهران.منطقه ۶، دانشگاه علم و صنعت.منطقه ۴ و سرخه حصار.منطقه ۱۳) در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند. نکته قابل توجه درباره کیفیت هوای امروز تهران این است که هیچ ایستگاهی در وضعیت نارنجی و قرمز قرار ندارد. 

بر اساس گزارش سایت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۲۹ و قرار گرفتن در وضعیت پاک (سبز)، بهترین شرایط را در شهر تهران دارد.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۱۱۶ روز هوای قابل قبول، ۵۷ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک ، ۱۲۶ روز هوای قابل قبول، ۴۱ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ۵ روز ناسالم برای همه بوده است.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 59795

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =