پذیرایی از بانوان تهرانی در جشنواره تفریحی، فرهنگی و ورزشی دختران ریحان

جشنواره تفریحی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی دختران ریحان همزمان با هفته وحدت و به میزبانی منطقه ۲۲ در بوستان بانوان ریحانه در حال برگزاری است. این جشنواره به مدت سه پذیرایی بانوان، دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی در بوستان جنگلی چیتگر خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: این جشنواره یک جشنواره خلاقیت و نوآوری است که به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ شهریور ماه با برگزاری گذرهای مختلف هنری، ورزشی و تفریحی میزبان بانوان خواهد بود.

وی افزود: در گذر هنری دستاوردهای خلاقانه دختران و در گذر آشپزی با عنوان جشنواره‌ خوشمزه های دخترانه، انواع فست فودهای سالم و غذاهای سنتی به بانوان عرضه خواهد شد. همچنین در کنار گذرهای مختلف، استیج و ویژه برنامه‌های مهیج فرهنگی و ۱۵ غرفه در قالب ورکشاب های آموزشی با مضامین محیط زیست، خلاقیت و نوآوری و همچنین نمایشگاه و دستاوردهای بانوان برپا شده است.

خداوردی یادآور شد: در روز اول برگزاری این جشنواره ورزشی تفریحی و فرهنگی بیش از یک هزار بانو و دانش آموز تهرانی در با حضور در بوستان بانوان ریحانه در این جشنواره شرکت کردند و قطعا با توجه به به استقبالی که از این جشنواره در روز ابتدایی شد، در روزهای آتی تعداد بیشتری در بوستان ریحانه جهت حضور در جشنواره دختران ریحانه حضور خواهند داشت.

معاون شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: گذر جشنواره ای دست آفریده های هنری، گذر بازی های بومی و محلی، توپی و آبی، بازی های غول پیکر و بازی های مهیج حرکتی، گذر محیط زیست و غرفه غذاهای سنتی و فست فودهای سالم نیز در این جشنواره برپا شده است. همچنین زنان کارآفرین منطقه ۲۲ محصولات هنری و فرهنگی و هنرهای دستی خود را جهت فروش در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی عنوان کرد: همچنین در کنار برگزاری بازی ها، گذرها و غرفه های مختلف و همچنین برنامه‌های مختلف تفریحی، مضامین و داستان‌های قرآنی در قالب بازی، پانتومیم و پرسش و پاسخ در کنار اهدای جوایز مختلف توسط چند روانشناس به دختران رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال نیز آموزش داده شود.

گفتنی است؛ این برنامه برای تمامی مراجعه کنندگان رایگان است و ظرفیت مناسبی در بوستان ریحانه برای پذیرایی در این مراسم فراهم شده و پیش بینی می شود بیش از سه هزار بانو و دانش آموز تهرانی در این جشنواره حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 59876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =