نواختن زنگ مقاومت و تدارک بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس منطقه ۱۹

همزمان با ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور شهردار منطقه بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های غیورمردان و شیر زنانی است که برای حفظ کیان کشور از جان خود گذشتند و این ایام  نمادی برای زنده‌نگه داشتن یاد شهدا و معرفی سبک زندگی و روحیه جهادی آنها به نسل جوان است.
اخگر پور ضمن اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس اظهار کرد: در همین راستا زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس شاهد منطقه نواخته به منظورترویج فرهنگ ایثار و مقاومت نمایشگاه عکسی از اسناد کمک شهرداری تهران به جبهه ها برپا می شود.
به گفته این مسئول برگزاری مسابقه با موضوع دل نوشته فرزندان شهدا و ایثارگران به پدرشان، اجرای مسابقات ورزشی در رشته شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت در بین همکاران در این ایام انجام می شود.
شهردار منطقه تجدید میثاق و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا، فضاسازی هفته دفاع مقدس، تقدیر از جانبازان و رزمندگان شاغل در منطقه، توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و معشیتی به دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار و ... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام /

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 59981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =