حرکت کاروان نمادین دفاع مقدس در خیابان های پایتخت

به همت حوزه بسیج شرکت واحد شهرداری تهران حرکت نمادین کاروان اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ صبح امروز در خیابان‌های پایتخت انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمد خلیلی، فرمانده حوزه بسیج شرکت واحد در حاشیه این برنامه با بیان اینکه کاروان نمادین اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل همه ساله توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار می شود، افزود: همه ساله این حرکت نمادین در سطح شهر اجرا می شود و این حرکت و استفاده از اتوبوس های مربوط به اعزام رزمندگان، یاد و خاطره آن زمان را برای مردم زنده نگه می دارد.

گفتنی است حرکت اتوبوس های قدیمی و گِل اندود همراه با پخش سرود و نواهای دوران دفاع مقدس حال و هوایی خاص و خاطره انگیز به حاضران در خیابان های هنگام، سردار سلیمانی، شهید صیاد شیرازی، شریعتی،  میدان تجریش، شهید مهطری(ره) و.. مسیر حرکت اتوبوس‌ها داده بود.

یادآور می شود توقف کاروان اتوبوس های دفاع مقدس مقابل ساختمان مرکزی بسیج شهرداری تهران، بیان خاطرات، هم نوایی ذکر نام و یاد شهدا و پذیرایی ایستگاه موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از شهروندان از دیگر بخش های این برنامه بود.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 60197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =