آماده باش منطقه ۴ در پی هشدار  احتمال سیل در پایتخت

شهردار منطقه ۴ از آماده باش در بارش های فصلی و هشدار احتمال سیل در پایتخت خبر داد و گفت: با اقدامات مدبرانه و برنامه ریزی شده در این منطقه برای بارش های فصلی آماده ایم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: در پی هشدار سیل در تهران تعطیلی ۹ بوستان و ممنوعیت تردد در دو رود دره شهر تهران در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و ۲۲ شهر تهران اعلام شده است.


وی از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان ها و رود دره های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است، از این رو  تردد در بوستان های تلو، یاس فاطمی، لویزان، پلیس، بوستان بانوان و باغ پرندگان  ممنوع و تعطیل اعلام شده اند.


کمالی زاده در ادامه گفت: رصد و بررسی جوی ها، نهرها، کانال ها و مسیل ها به طور برنامه ریزی شده یکی از اقداماتی است که پیش از فصل بارش آغاز و تا انتهای فصل ادامه دارد.


شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: بازدید از نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها بیشتر است، به طور خاص در برنامه های روزانه این منطقه وجود داشته و به طور مستمر به آن رسیدگی می شود.


وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست می شود با توجه به شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری طی روزهای آتی به ویژه در بوستان ها، در کنار مسیل ها و در نقاطی که سازه های ناپایدار دارند، خودداری کرده و در صورت ضرورت  ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

 انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 60254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =