آئین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۷ و ۱۳ برگزار شد

با حکم شهردار تهران آئین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۱۳،۷ با حضور عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمد هادی علی احمدی سرپرست شهرداری منطقه ۷ ، امیر محمد نوری سرپرست شهرداری منطقه ۱۳، و نصراله آبادیان شهردار پیشین منطقه ۷ و جمعی از مدیران شهری و فعالان محلات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان مناطق ۱۳،۷ ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس از کسب رتبه اول فعالیت های مربوط به شهرداری تهران در حوزه معاونت هماهنگی و امور مناطق و مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که در ذیل این معاونت قراردارند خبر داد.

شعبانی با بیان اینکه نگاه خدمت خالصانه به مردم و کسب رضایت شهروندان با جهاد در راه خدا برابری می کند افزود؛ با تعمیم نگاه خدمت محور در شهر اگر مهره ای در نظام اسلامی هستید مهم ترین کار در نظام اسلامی کسب رضایت مردم و شهروندان است که رضای پروردگار را نیز در پی دارد.

معاون شهردار تهران اجرای بیش از ۴ میلیون تن آسفالت در شهر تهران که در حدود ۲۵ درصد از معابر شهری را شامل خواهد شد که با همکاری سازمان عمرانی مناطق معاونت فنی و عمرانی توسط مناطق ۲۲ گانه صورت گرفته است و همچنین اصلاح و بهره برداری از ۳۲ تقاطع و احداث بیش از ۲۰۰ پروژه توسعه ی محلی که معادل بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بودجه می باشد را از مهم ترین اقدامات این دوره از مدیریت شهری خواند.

عباس شعبانی سرلوحه قرار دادن پنج مأموریت اصلی را وظیفه شهرداران مناطق،معاونین و شهرداران نواحی دانست که به ترتیب: اداره کردن صحیح سازمان، نگهداشت متناسب شهر، تحقق حداکثری برنامه ها، رسیدگی به وضعیت حوزه های درآمدی و موضوعات اجتماعی و ارتباط با مردم می باشد که همگی ما را در چشاندن طعم خدمت صادقانه به شهروندان یاری می رساند.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نصراله آبادیان شهردار پیشین منطقه ۷ وی را از شهرداران باتجربه در مدیریت شهری دانست . وی همچنین با اشاره به تخصص برنامه ریزی آقای علی احمدی سرپرست جدید این منطقه ایشان را جوانی با انگیزه و پای کار دانست که راه گشای بسیاری از امور در منطقه ۷ می باشد.

نصراله آبادیان شهردار پیشین منطقه ۷ در ادامه این جلسه اتمام پروژه های نیمه تمام با الویت خط ۷ مترو تهران و اتمام ایستگاه بهار و سرباز تا پایان سال ۱۴۰۳ و همچنین آغاز به کار ایستگاه مترو سهروردی را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته با همراهی همکاران منطقه ۷ خواند.

شهردار پیشین منطقه ۷ در ادامه با بیان اینکه تمام محلات منطقه ۷ شهرداری تهران دارای پروژه های ارتقاء وضعیت عمومی می باشد موضوع افزایش ایمنی و تاب آوری در تونل زرین گلاب از موضوعاتی دانست که با جدیت تمام در این دوره از مدیریت شهری صورت گرفته است.

محمد هادی علی احمدی سرپرست جدید منطقه ۷ شهرداری تهران در ادامه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در منطقه ۷ آقای آبادیان شهردار پیشی این منطقه را از آرام ترین و محوب ترین شهرداران مناطق دانست و ضمن آرزوی توفیق برای ایشان همکاری حداکثری همکاران این منطقه برای تحقق برنامه های جاری و استفاده از ظرفیت معتمدین محلات را برای ارتقاء حداکثری خدمت رسانی در فرصت باقی مانده خواستار شد.

محمد هادی علی احمدی شهردار پیشین منطقه ۱۳ افزایش ۴ برابری پروژه های خدمات شهری منطقه ۱۳ و کسب رتبه برتر در ارزیابی ها و تغییر محل ساختمان شهرداری منطقه را از جمله مهم ترین کارهایی دانست که با همراهی و همکاری حداکثری همکاران در مجموعه منطقه ۱۳ صورت گرفت.

علی احمدی افتتاح کارخانه آسفالت در منطقه ۱۳ و تحویل کارخانه پسماند شهری و پایانه شرق در آینده نزدیک و اقدامات صورت گرفته درخصوص پادگان دوشان تپه را از سایر رویداد های دانست که در منطقه ۱۳ درحال تحقق و انجام می باشد و یک فرصت خدمت رسانی ویژه را برای شهروندان این منطقه محقق نموده است.

شهردار پیشین منطقه ۱۳ ضمن طلب حلالیت از همکاران این منطقه از اعتماد مجدد شهردار تهران بابت فرصت خدمت رسانی در منطقه ۷ تشکر به عمل آورد.

مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امورمناطق در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش های محمدهادی علی احمدی شهردار پیشین منطقه ۱۳ افزود: در آینده ای نچندان دور شاهد تحقق یک محور توسعه ای برای منطقه ۱۳ هستیم که با حضور جناب آقای نوری در این منطقه افق های توسعه ای بزرگتر در این منطقه شکل می گیرد.

امیر محمد نوری سرپرست جدید شهرداری منطقه۱۳ ضمن عرض خداقوت به آقای علی احمدی شهردار پیشین این منطقه ادامه مشی خدمتی ایشان را در فرصت باقی مانده با همراهی همکاران این منطقه خواستار و افزودند با همکاری و عملکرد خوب و مناسب قادر خواهیم بود بهره وری را به صورت حداکثری ارتقاء دهیم.

در پایان این مراسم با ابلاغ حکم شهردار تهران توسط معاون هماهنگی امور مناطق به محمد هادی علی احمدی، وی به سمت سرپرست شهرداری منطقه۷ همچنین امیر محمد نوری به سمت سرپرست شهرداری منطقه۱۳ منصوب شدند و از زحمات و تلاش‌های نصراله آبادیان شهردار پیشین منطقه ۷ تکریم و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 60266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =