مرکز آموزش سازمان بسیج شهرداری تهران افتتاح شد

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از افتتاح و راه‌اندازی مرکز آموزش این سازمان در مجموعه فرهنگی-ورزشی شهدا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، ظهر امروز، شنبه، ۷ مهرماه، طی مراسمی با حضور محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول این سازمان، معاونان و تنی چند از مدیران ارشد، مرکز آموزشی سازمان بسیج در مجموعه فرهنگی-ورزشی شهدا افتتاح و راه‌اندازی شد.

حسن‌زاده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فضای آموزشی مطلوب در این مجموعه گفت: شش راهبرد مهم برای دست‌اندرکاران این مرکز تعیین شده که اولین راهبرد، «تعامل با دیگر مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای» است؛ چراکه هم‌اکنون کلاس‌ها بیشتر نظری است و برای برپایی دوره‌های متنوع‌تر باید این اقدام صورت گیرد.

وی «اندیشه‌ورزی در شورای آموزشی» را دومین راهبرد این مرکز معرفی کرد و افزود: تصمیم‌گیری در مورد دوره‌ها، محتوا و سرفصل‌های آموزشی و مخاطبان به عهده این شوراست. باید در نظر بگیرید که صف اول استفاده‌کنندگان از این مرکز، کارکنان سازمان بسیج و صف دوم کارکنان شهرداری‌اند و با توجه به این مخاطبان، دوره‌هایی را پیدا کنید که بستر انقلابی داشته باشد و در سرفصل‌های آموزشی شهرداری تهران هم موجود نیست؛ همچنین به دنبال دوره‌هایی باشید که سبب مهارت‌افزایی ویژه (مهارت‌هایی که در زندگی روزمره فردی و شغلی افراد کاربردی‌اند)، باشد.

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران، سومین راهبرد این مرکز را «شناسایی فضاهای آموزشی بیشتر» دانست و بیان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از دیگر فضاهای در اختیار سازمان بسیج و مجموعه شهرداری تهران که قابلیت برگزاری کلاس در آنها وجود دارد؛ نظیر سالن‌ آمفی‌تئاتر، سالن جلسات طبقه هفتم سازمان بسیج، کلاس‌های آموزشی در اختیار مناطق هم‌جوار در این گام باید صورت گیرد.

تجهیز کلاس‌ها به وسایل جدید آموزشی، تعامل برای صدور گواهی‌های معتبر (داخلی سازمان بسیج، داخلی شهرداری و مشارکتی)، استفاده از فضای سایت سازمان برای مباحث آموزشی با به‌کارگیری لینک‌های فعال و ارتباط با مخاطبان و راه‌اندازی آموزش مجازی، دیگر راهبردهای تعیین‌شده از سوی مسؤول سازمان بسیج برای این مرکز آموزشی بود.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 60286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =