کسب مقام‌های برتر توسط ورزشکاران جانباز منطقه ۸

جانبازان و معلولین منطقه۸ در مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین شهر تهران موفق به کسب مقام‌های برتر در بین مناطق۲۲گانه شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس، منطقه۸ میزبان مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین شهر تهران در ورزشگاه آزادگان بود.

در این مسابقات که با حضور یکصدوپنجاه ورزشکار جانباز و معلول در پنج رشته ورزشی برگزار شد؛ ورزشکاران منطقه۸ به همراه مناطق ۱،۲،۳،۴،۵،۶،۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۳،۱۶ موفق به کسب مقام‌های برتر در رشته‌های مختلف شدند.

گفتنی است مقام اول و دوم در مسابقات تیمی فوتسال، مقام اول در بسکتبال با ویلچر و مقام‌های دوم در رشته تنیس و فوتبال روی میز، مقام اول در رشته دارت ایستاده در بخش انفرادی؛ از افتخارات ورزشکاران منطقه ۸ تهران بوده است.

همچنین اختتامیه مسابقات ورزشی جانبازان و توانیابان شهر تهران به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸، ششم مهرماه ۱۴۰۳ در پنج رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز، فوتبال روی میز، فوتسال و دارت برگزار و در این دوره، به تمامی شرکت‌کنندگان، کوله‌پشتی ورزشی اهدا و از نفرات برتر با جوایز ورزشی، لوح تقدیر و مدال تقدیر شد.

انتهای پیام/

۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 60362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =