برگزاری همایش فصلی ائمه جماعات منطقه ۱۹ در مسجد امام حسین (ع)

 همایش فصلی ائمه جماعات منطقه ۱۹ با حضور حسین اخگر پور شهردار منطقه، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین بیگی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید نواب، ائمه جماعت مساجد و مدیران شهری در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت بیان کرد: این سید عزیز و همراهانش در راه ارزشمندترین آرمان های الهی و اسلامی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار به شهادت رسیدند اما ما  معتقدیم مکتب و راه مقاومت با شهادت قوت بیشتری می گیرد.

شهردار منطقه با اشاره به اولویت خدمت رسانی مدیریت شهری به سه نهاد بسیج، مسجد و مدرسه خاطر نشان کرد: ما در سیاست گذاری ها از هیچ کمک و همکاری برای توسعه و آبادانی این سه نهاد دریغ نخواهیم کرد و همواره در کنار آنها هستیم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شیرنژاد مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت های دینی شهادت سید و سالار شهدای مقاومت را تسلیت گفت و افزود: ائمه جماعت باید خود را تجهیز و سپس مسائل را برای مردم تبیین کنند تا مسائل براساس مسجد محوری حل و فصل شود.

شیرنژاد خواستار افزایش تعداد مساجد آرمان در محلات شد و تصریح کرد: در قالب طرح آرمان ۵۶ عنوان برنامه ویژه نوجوانان دختر و پسر به منظور تربیت و ترویج زندگی ایرانی و اسلامی همراه با تدارک برنامه های تفریحی، فرهنگی، دینی، مذهبی تدارک دیده شده است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران ضمن قدردانی از اجرای فعالیت های دینی و مذهبی در مساجد یاد آور شد: توجه به مسجد محوری و اهمیت به مسجد می تواند نقش موثری در ترویج فعالیت های دینی داشته باشد و تعامل با مساجد به منظور برگزاری کارگاه های همسرداری، فرزند پروری و.. افزایش یابد.

انتهای پیام /

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 60363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =