بررسی روند احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه بسیج-محلاتی منطقه ۱۴

پروژه عمرانی و ترافیکی شاخص شرقی منطقه ۱۴ در راستای تکمیل و مناسب‌سازی کالبد شهری باحضور سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و امیر شهرابی شهردار این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی با همراهی سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از مدیران شهری در بازدید میدانی از پروژه های شاخص این منطقه، از برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی، فرهنگی و شهری منطقه خبرداد.
سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان این رصد میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن پروژه هایی چون پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه بسیج_شهید محلاتی و پارک بسیج در بخش شرقی پایتخت، فعالیت های شهری این منطقه را برای تکمیل زیرساخت ها، افزایش سرانه ها و اجرای پروژه های کالبدی و مورد نیاز مردم این منطقه مثبت و ارزشمند برشمرد.
وی بر ضرورت تامین سرانه های شهری و اجرای پروزه های ترافیکی و عمرانی اثر بخش متناسب با نیاز و خواسته شهروندان تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۴ نیز در موقعیت پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه بسیج_شهید محلاتی و پارک بسیج از برنامه ریزی برای احصا موانع و در نحوه اجرا و اتمام به موقع این طرح در راستای روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد و مناسب سازی کالبد شهری و آراستگی این بخش از منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 60381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =