آغاز عملیات احداث ۱۵۷ هزار متر مربع معبر جدید در غرب تهران

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی در این محدوده از شهر تهران در حوزه احداث معبر جدید به اجرا در می‌آید، گفت: آغاز عملیات احداث ۱۵۷ هزار متر مربع معبر جدید در قالب ۱۰ معبر به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ مسعود نصرتی اظهار داشت: باتوجه به اینکه منطقه۲۲ به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه شهر تهران به حساب می‌آید و از سوی دیگر یکی از پهناور ترین مناطق شهر تهران است؛ شهرک های مسکونی به شکل پراکنده ساخته و در حال ساخت قرار دارند؛ به همین منظور عملیات احداث معبر در این منطقه به شکل ویژه دنبال می شود.

وی افزود: عملیات احداث ۱۰ معبر جدید در این منطقه طی ۶ ماه نخست سال جاری آغاز شده است که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرند.

نصرتی به پیشرفت فیزیکی این معابر اشاره کرد؛ گفت: معبر مهسان و معلم با پیشرفت ۳۰ درصد، معبر رادین با پیشرفت ۵۰ درصد، معبر میلاد۳ با پیشرفت ۹۵ درصد، معبر کیوان با پیشرفت ۳۵ درصد، معبر انرژی اتمی با پیشرفت ۳۰ درصد، رینگ مروارید شهر با پیشرفت ۲۸ درصد، معبر تیرتیوم با پیشرفت ۴۰ درصد، معبر دندانپزشکان با پیشرفت ۲۷ درصد، لاین جنوبی خیابان خادمین با پیشرفت ۸۵ درصد و معبر سید علی که به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است. شهردار منطقه۲۲ عنوان کرد: طول این ۱۰ معبر تازه تاسیس حدود ۷ کیلومتر است که در قالب ۱۵۷ هزار متر مربع احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: روند احداث معابر جدید نیازمند یک فرآیند است که پس از نقشه برداری، رفع معارض، خاکبرداری، زیر سازی، جداول سازی، احداث نهرعملیات آسفالت ریزی صورت می گیرد که هر یک از این مراحل نیازمند زمان است؛ اما با این وجود عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه به شکل ویژه با هدف خدمات رسانی به شهروندان فعالیت دارند.

نصرتی ادامه داد: بیشترین عملیات احداث معبر در این محدوده از شهر تهران مختص دو محله کوهک و شهرک های غربی منطقه است.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 60451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =