کاشت بیش از ۴ هزار اصله نهال در بزرگراه‌های منطقه ۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از آبیاری عرصه‌های فضای سبز به مساحت ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار مترمربع و کاشت بیش از ۴ هزار اصله نهال در بزرگراه‌های منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مسعود نوابی گفت: بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری، بازسازی معابر بوستانها و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد و در این راستا آبیاری ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار مترمربع عرصه های فضای سبز و کاشت ۴ هزار اصله نهال در بزرگراه های منطقه صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۱۰۰ نفر دانش آموز و شهروند منطقه از آموزش های ارائه شده بهره مند شده اند، افزود: این طرح آموزشی توسط کارشناسان محیط زیست و فضای سبز در قالب آموزش های حضوری مستمر ویژه دانش آموزان و شهروندان در مدارس و بوستان ها و سراهای محله اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات زراعی در سطح منطقه، تصریح کرد: خشکه زنی، علف کشی، اصلاح تشتک، نخاله کشی و چمن زنی به مساحت ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار مترمربع در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ انجام شده و همچنین مساحت ۴ هزار متر مربع عملیات تعویض کفپوش های گرانولی و نصب کفپوش جدید در بوستان های دلواری، سروناز، ریما و کوثر صورت گرفته است.

نوابی در ادامه افزود: بازسازی سرویس بهداشتی بوستان های ریما، خبرنگار، گل محمدی و نیلوفر و احداث سرویس بهداشتی در بوستان های سروناز، گلها و گلزار و رفع نواقص و ایرادات شبکه آبرسانی فضای سبز ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۶ ماه اول سال انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: نصب برج های نوری در بوستان های مریم، حضرت خدیجه، استقلال و فرهنگیان به تعداد ۳۰ عدد، استمرار روند بازسازی آبنماهای بوستان مریم، میدان دانش و میدان محمدرسول الله ۳باب، احداث مخازن بتنی ذخیره آب ۲عدد، ایمن سازی ۵ استخر ژئوممبران (سازه گلخانه) و انتقاد قرارداد از طریق مناقصه و شروع اجرای خطوط انتقال آب بزرگراه فهمیده (نوار شمالی منطقه) به مساحت ۴ هزار مترمربع در ۶ ماه اول سال از دیگر اقدامات منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 60468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =