طرح نظارت ستادی شهید اسداللهی در منطقه ۳ اجرا شد

معاون برنامه ریزی و مالی سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه فرآیند «نظارت ستادی طرح شهید اسداللهی» به منطقه ۳ شهرداری تهران رفت و در جمع فرمانده حوزه و اعضای ستاد نظارتی مستقر در منطقه ضمن استماع گزارش عملکرد این حوزه به تشریح اهداف این طرح پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، روز گذشته سه شنبه (۱۰ مهرماه)، علی فهیمی نیا با حضور در این جلسه از وضعیت سنجی و شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه های تابعه بسیج شهرداری تهران به عنوان اهداف اصلی این طرح یاد کرد و افزود: طی این طرح قرار است ظرف مدت یک ماه همه حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرداری تهران مورد ارزیابی و پایش قرار بگیرند.

او در عین حال نظارت ستادی را لازمه پویایی در عملکرد حوزه ها عنوان کرد و افزود: در همین راستا با تقسیم بندی شهر تهران به ۴ پهنه در یک بازه زمانی یک ماهه نظارت ستادی همه پایگاه های تابعه بسیج شهرداری تهران انجام خواهد شد.

فهیمی نیا افزود: دیدار با بسیجیان و دریافت نقطه نظرات فرماندهان حوزه و پایگاه ها، دریافت دیدگاه ها و انتقادات آن ها از دیگر برنامه های طرح شهید اسداللهی است که در این طرح اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 60478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =