نقش‌آفرینی مدیریت شهری منطقه ۱۸ پایتخت در نماز جمعه

مدیریت شهری منطقه ۱۸ پایتخت در جریان برگزاری متفاوت‌ترین نماز جمعه سال به امامت رهبر فرزانه انقلاب در مصلی، خدمات‌رسانی بهینه‌ای ارائه کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، همزمان با طلیعه بامداد روز ۱۳ مهرماه سال‌جاری، شهروندان ولایتمدار اقصی نقاط پایتخت به مصلی تهران گسیل شده تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری فرزانه آن تجدید بیعتی دوباره کرده و نهادهای خدمت رسانی همچون مدیریت شهری اسباب رفاه و راحتی آنها را فراهم نمایند.

بر پایه این گزارش، استقرار تعداد ۵۰ نفر از عوامل کارگری و ۳ دستگاه ماشین آلات برای رفت و روب محوطه مصلی همراه با استقرار پردیس فرهنگی مقاومت در خیابان مفتح شمالی توأم با پخش سرودهای حماسی جبهه مقاومت، کلیپ، توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی از جمله تدابیر اتخاذ شده حوزه های خدمات شهری و اجتماعی مدیریت شهری منطقه در این روز ویژه بود.

گفتنی است؛ نماز جمعه این هفته پایتخت در مصلی تهران پس از شهادت سید حسن نصرالله رهبر مجاهد جبهه مقاومت و حملات بی سابقه کشورمان به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به امامت رهبر فرزانه انقلاب و حضور پرشور شهروندان اقامه شد.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 60510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =