اجرای اصلاحات هندسی در معابر منطقه ۱۱ برای کنترل ترافیک و ارتقای ایمنی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از برخی اقدامات و اصلاحات هندسی به منظور کنترل ترافیک و ایمنی معابر مرکز شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه گفت: در خیابان صداقت ایمن سازی محل تردد عابرین پیاده و احداث پیاده راه و ساماندهی محل پارک خودروها و تخلیه بار تره بار معیری اجرا شد.

همچنین در خیابان باستیون نیز اصلاح هندسی باستیون شرقی جهت هدایت حرکت خودروها در مسیر مشخص جهت جلوگیری از تردد به مسیر ورود ممنوع و در خیابان باستیون غربی ایجاد حاشیه ایمنی برای پارک خودروها انجام شد.

وی افزود: در خیابان کاشان تقاطع کمالی با هدف جلوگیری از بروز تصادف خودروهایی که قصد ورود از خیابان کمالی به خیابان کاشان را دارند اصلاح هندسی در ابتدای خیابان کاشان صورت گرفت تا امکان پارک ایمن نیز فراهم شود و در خیابان کاشان تقاطع یکم نیز با هدف جلوگیری از تردد غیرمجاز خودروها به داخل خیابان یکم کاشان اصلاح هندسی صورت گرفت.

شهردار منطقه تصریح کرد: خیابان کاشان تقاطع لازار به علت یکطرفه بودن خیابان اصلاح هندسی صورت گرفت تا موجب عدم ورود خودروها از خیابان کاشان به خیابان لازار شود و در اصلاح هندسی میدان سلیمانیه به جهت جلوگیری از تردد خلاف چرخش میدان این اصلاح هندسی صورت گرفت. هم چنین در خیابان کارگر حد فاصل میدان حر تا خیابان صفاریان، با هدف روانسازی تردد خودروها و کاهش ترافیک به واسطه پیاده و سوار کردن مسافر در ایستگاه اتوبوس واقع در این محدوده، ضمن همسطح سازی نهر سرپوشیده اقدام به تعریض معبر سواره شد.

سید محمد موسوی در ادامه در خیابان برادران مظفر با توجه به اصلاح هندسی صورت گرفته به جهت روانسازی تردد در خیابان لبافی نژاد از خیابان ولیعصر تا برادران مظفر و همچنین نصب ویلچر رو جهت جلوگیری از عبور و توقف موتورسیکلت در پیاده روهای مجاور نسبت به احداث پارک حاشیه ای موتورسیکلت در هر دو سمت خیابان برادران مظفر اقدام شد و در خیابان مخصوص به دلیل قرارگیری بیمارستان لقمان به عنوان یکی از مراکز درمانی دارای تراکم بالای مراجعین و بروز ترافیک به دلیل توقف غیرمجاز در این خیابان، با مطالعه صورت گرفته جهت کاهش بار ترافیکی و روانسازی تردد اقدام به احداث جدا کننده و پارک حاشیه ای موتورسیکلت گردید.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 60585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =