برگزاری بیست و یکمین پویش «قرار خدمت» شهرداری تهران؛ این‌بار در منطقه ۴

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران، معاونان و مدیران ارشد این هفته نیز مهمان مردم شریف و مهمان‌نواز منطقه ۴ پایتخت هستند و از پروژه‌های شاخص منطقه بازدید می‌کنند.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره جزئیات برگزاری رویداد «قرار خدمت»، گفت: از همان نخستین روزهای استقرار تیم جدید مدیریت شهری، شهردار محترم تهران نسبت به حضور در میان مردم و رسیدگی به مطالبات شهروندان در مناطق مختلف پایتخت اصرار داشت. 

وی افزود: در همین راستا پویش «قرار خدمت» راه‌اندازی و مدیران ارشد و شخص شهردار محترم تهران به‌صورت دوره‌ای ضمن حضور در مناطق و محله‌های مختلف پایتخت، پای صحبت‌های مردم می‌نشستند. همچنین بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص خدمت‌رسان در هر محله از دیگر برنامه‌های این پویش است.

محمدخانی با یادآوری اینکه تا امروز پویش «قرار خدمت» در ۲۰ منطقه برگزار شده، اضافه کرد: شهردار تهران، معاونان و مدیران ارشد این هفته نیز مهمان مردم شریف و مهمان‌نواز منطقه ۴ پایتخت خواهند بود. ملاقات با کارکنان شریف شهرداری منطقه ۴، بازدید از پروژه‌های شاخص و دیدار با نخبگان منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد است. 

سخنگوی شهرداری تهران ارتباط بی‌واسطه با شهروندان و رسیدگی به مطالبات آنها را از مهم‌ترین علت‌های راه‌اندازی پویش «قرار خدمت» دانست و گفت: در همین راستا، شخص شهردار محترم در مسجد معراج منطقه ۴ حاضر و پای صحبت‌ها و درد دل‌های شهروندان خواهد نشست. همچنین دیگر معاونان و مدیران ارشد نیز به‌صورت هم‌زمان در مساجد دیگر منطقه حضور پیدا کرده و با مردم گفتگو خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری رویداد «قرار خدمت» و گفت‌وگوهای بی‌واسطه با شهروندان موجبات افزایش رضایت‌مندی و ارتقای خدمت‌رسانی در منطقه چهار شهرداری پایتخت را فراهم آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 60770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =