نشست مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با مدیران فرهنگی مناطق ۲۲گانه برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با مدیران فرهنگی مناطق ۲۲گانه روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه به میزبانی شهرداری منطقه ۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، در ابتدای نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با مدیران فرهنگی مناطق ۲۲گانه ضمن خیر مقدم معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ از مدعوین حاضر، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با تقدیم لوحی از زحمات مدیران فرهنگی پیشین برخی از مناطق قدردانی و مدیران جایگزین در هر منطقه نیز معرفی شدند.

در این جلسه زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست و تسلیت شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرد: ادارات فرهنگی در مناطق مانند همیشه با حضور در صحنه اجرا و انجام فعالیت هایی به مناسبت این ایام نظیر اجتماعات گرامیداشت شهدای مقاومت، چایخانه های منطقه ای، ایستگاه های فرهنگی و به ویژه فعالیت فرهنگی-خدماتی گسترده در نماز جمعه نصر که با موفقیت انجام شد سربلند شدند.

در ادامه زیبایی نژاد از فعالیت های ادارات فرهنگی در این ایام تقدیر و تشکر کرد و افزود: تعدد برنامه های حوزه فرهنگی و همچنین برنامه های پیش بینی نشده، ادارات این حوزه را نسبت به دیگر ادارات متمایز و نمود فعالیت های آن را در شهر و در ارتباط مستقیم با شهروندان چشمگیر کرده است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران نسبت به تشریح و توضیح دستورالعمل مناسبت های شهر تهران و نظام ارزیابی مناطق اقدام و اضافه کرد: دستورالعمل مناسبت ها تا پایان سال در سه سطح ملی، شاخص و منطقه محور بررسی و ابلاغ گردید.

همچنین نحوه ارزیابی مناطق ۲۲ گانه در طول سال با یک شاخص محوری با عنوان تقویت هویت فرهنگی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ۵ زیرشاخص و ۱۳ سنجه مشخص و با نظرات مدیران فرهنگی مناطق به تصویب رسید.

در پایان مدیران فرهنگی مناطق ۲۲گانه با مدیر کل فرهنگی به طرح مباحث و پیشنهادات و همچنین تبادل نظر مشورتی پرداخت.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 60771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =