بازدید میدانی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از پروژه های ترافیکی منطقه ۱۱

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با همراهی شهردار منطقه ۱۱ در منطقه حاضر شد و از پروژه‌های روان‌سازی ترافیک در محلات مرکزی بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه در مرکز فرماندهی و سایت راهور تهران بزرگ حاضر شد و به عنوان اولین شهردار منطقه از مجموعه خدمات ترافیکی این مرکز بازدید کرد. طی این بازدید گزارشات ترافیکی و انسداد خیابان ها به صورت برخط ارایه میشد و وضعیت اطلاعات ترافیکی شهروندان هم مورد آزمون قرار می گرفت. پس از این بازدید رییس پلیس راهور تهران بزرگ با همراهی شهردار منطقه۱۱ و جمعی از عوامل اجرایی به منظور بررسی میدانی پروژه های ترافیکی در محلات مرکز شهر حاضر شدند.
سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱تهران گفت: ۵ اقدام و پروژه مهم ترافیکی با هدف روان سازی و ایمنی ترافیک در مرکز شهر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه در دست اقدام و اجرا است که نیازمند نظر تخصصی و همکاری پلیس راهور هستیم. به همین منظور همراه با سرهنگ موسوی پور؛ رییس پلیس راهور تهران بزرگ و سرهنگ بهرام آبادی جانشین ایشان در محدوده پروژه های خیابان جمهوری؛ خیابان ولیعصر و خیابان قزوین؛ خیابان هلال احمر؛ خیابان انبارنفت و خیابان شیخ محمدی حاضر شدیم و نقشه و جزییات اجرای طرح ها به سمع و نظر رییس پلیس راهور رسید و موارد لازم برای هماهنگی و اجرای طرح ها بین شهرداری و راهور مطرح شد.
انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 60865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =