اجرای ۵ پروژه شهری ویژه ایمنی تردد در مرکز شهر

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای ۵ عملیات برای کنترل ترافیک و ایمن‌سازی تردد در محلات مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه اعلام کرد: منطقه ۱۱ و محلات ۱۷ گانه مرکز شهر به دلیل تردد شناور روزانه ۲ میلیون نفر جمعیت از حیث اقدامات ترافیکی و کنترل ترافیک بسیار اهمیت دارد.

او افزود: با هدف ایمنی تردد و روان سازی ترافیک؛ ۵ پروژه شهری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه در دست اجرا است که نتایج مطلوبی را در این راستا خواهد داشت.
موسوی تصریح کرد: در خیابان جمهوری به منظور ارتقای دید و منظر شهری و به روز رسانی خط کشی های تردد، نرده های رفیوژ میانی حذف و فضای سبز جایگزین می شود. همچنین در تقاطع خیابان قزوین_ولیعصر نیز که مورد گلایه و مطالبه مکرر شهروندان است؛ طرح جداکننده میانی و نصب چراغ زماندار اجرا می شود.

او همچنین خاطر نشان کرد: در خیابان هلال احمر، با هدف ایمن سازی تردد و ایجاد محدودیت تردد موتور سیکلت در خط ویژه اتوبوسرانی و گذر عرضی عابر پیاده؛ عملیات جابجایی خط ویژه اجرایی خواهد شد و در خیابان انبار نفت هم به دلیل تردد مکرر در بازار انبار مواد غذایی و اعتراض گسترده شهروندان، جداکننده میانی اجرا خواهد شد و روان سازی ترافیک و محدودیت توقف مازاد انجام می شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در ادامه گفت: در خیابان شیخ محمدی به عنوان خیابان اصلی و منشعب طرح ترافیکی چند بخشی اجرا می شود که اجرای آن منجر به روان سازی میدان بهداری؛ ایمن سازی خیابان دشت آزادگان محدوده ایستگاه رباط کریم؛ ایمن سازی خیابان قدمی و محدود کردن دسترسی های محلی با هدف ایمنی تردد از فرعی به اصلی می شود که اجرای این ۵ طرح در نهایت نیازمند همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه۱۱ است تا شاهد تردد روان و ایمن در محلات مرکزی شهر باشیم.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 60923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =