لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش‌آموزان/ نصب تابلو شهدا در مدارس مزین به نام شهید در منطقه ۱۰

عربلو گفت: توسعه فرهنگ ایثار، شهادت، آگاهی‌بخشی و آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با شهدا از اولویت‌ها است، زیرا همه ما استقلال، امنیت و عزت کشور را مرهون ایثار شهدا می‌دانیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۰ در تشریح جزئیات برنامه نشان جاودان که صبح امروز ۲۴ مهرماه برگزار شد اظهار کرد: این برنامه از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش‌های شهروندی است که در قالب طرح استقبال از مهر در تمامی مدارس مزین به نام شهدا در منطقه ۱۰ اجرا می‌شود و به صورت نمادین در مدرسه متوسطه دوره اول پسرانه شهید احمدی روشن منطقه، تابلو این شهید بزرگوار نصب شد.

عربلو تاکید کرد: توسعه فرهنگ ایثار، شهادت، آگاهی بخشی و آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با شهدا از اولویت‌ها است، زیرا همه ما استقلال، امنیت و عزت کشور را مرهون ایثار شهدا میدانیم.

وی افزود: اینگونه فعالیت‌ها موجب رضایت خدا و شادی روح شهید می شود و در مسیر خدمت به خلق خدا مفید و موثر است و بزرگترین آرزو و هدف شهدای ما نیز خدمت به مردم بود.

گفتنی است؛ رونمایی از تابلو شهید هسته‌ای احمدی روشن با دستان مادر وخواهر شهید ومدیریت اموزش وپرورش ومعاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶
کد خبر: 61021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =