برچیدن ۶۷۰۰ معضل زیر ساختی از معابر منطقه ۱۸ پایتخت

دومین دوره از فاز اجرائی طرح ۳۶۰ درجه با احصاء و رفع تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ معضل زیر ساختی در محلات ۱۸گانه و شهرک‌های بخش حریم منطقه ۱۸ پایتخت به نقطه پایانی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان پیمایش میدانی که با هدف ارزیابی عملکرد مدیریت شهری منطقه در طرح ۳۶۰ درجه و همچنین سنجش میزان رضایتمندی شهروندان آنها به انجام رسید، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه حضور داشتند.

حاضرین در این پیمایش معابری نظیر میدان و بلوار معلم به همراه خیابان وحدت و میدان شهید رجائی ( زاهدی ) را ارزیابی کردند و اقدامات صورت گرفته را مورد بازبینی کارشناسی قرار دادند.

فیاض مدیر کل هماهنگی ، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران در پایان این پیمایش میدانی در نشست ارزیابی عملکرد منطقه در طرح ۳۶۰ درجه حضور یافت و طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری در به ثمر رساندن تمامی پروژه های توسعه محلی یا به عبارتی من شهردارم ۲، به ارائه نقطه نظرات خویش پیرامون نحوه ارتقاء رضایتمندی شهروندان پرداخت.

گفتنی است فاز دوم از طرح ۳۶۰ درجه ابلاغی اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران در این منطقه اجرا و طی آن تعداد ۶۷۰۰ معضل شهری شناسائی و برطرف شد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 61053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =