بهره‌مندی ۷ هزار کودک و نوجوان از برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تهران

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در اختتامیه طرح نشاط و تعالی از بهره‌مندی ۷ هزار نوجوان از این طرح خبر داد و گفت: از هفته بسیج امسال تا دهه فجر، لحظه‌ به‌ لحظه شاهد افتتاح یکی از مراکز فرهنگی و هنری سازمان بسیج خواهیم بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، صبح روز پنجشنبه، ۲۶ مهرماه، آیین اختتامیه طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ۱۴۰۳ که به همت این سازمان در ایام تابستان به اجرا درآمده بود، با حضور مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدمهدی حسن‌زاده، مسؤول سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران و ۳۵۰۰ نفر از فرزندان کارکنان شهرداری تهران به همراه خانواده‌هایشان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

بهره‌مندی ۷ هزار کودک و نوجوان از برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تهران

حسن‌زاده، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم ضمن خیرمقدم به پدران و مادران و فرزندان آنها در مجموعه خانواده بزرگ شهرداری تهران از بهره‌مندی ۷ هزار نفر از دانش‌آموزان در طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی خبر داد و گفت: در این طرح هم موضوع نشاط جسم و روح بچه‌ها و هم تعالی و ارتقای علم و دانش و معنویت لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه این طرح فقط به تابستان ختم نمی‌شود و در طول سال ادامه خواهد داشت، افزود: تلاش و برنامه‌ریزی ما در این طرح، کشف استعدادهای فرزندان و فراهم‌کردن زمینه شکوفایی آنها در حوزه‌های فرهنگی و هنری و ثبت و ضبط آنها از طریق برپایی دوره‌های آموزشی بوده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه دربازه زمانی هفته بسیج تا دهه فجر امسال، مردم لحظه‌ به‌ لحظه شاهد افتتاح و رونمایی خانه‌های مختلف فرهنگی و هنری این سازمان خواهند بود، بیان کرد: خانه عکاسان، خانه شعرا و خانه مداحان تاکنون افتتاح شده و فراخوان حوزه محیط زیست در کانال‌های شهری نیز در دست تهیه است تا ظرفیت‌های مناسبی برای نشاط و تعالی فرزندانمان داشته باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی سازمان در اجرای برنامه اختتامیه در تالار وزارت کشور، از فرماندهان حوزه‌های مختلف خواست نسبت به جذب فرزندان در رشته‌های مورد علاقه آنان اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 61154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =