برپایی خیابان ورزش در هفته ملی تربیت بدنی با حضور ۷۰۰ دانش آموز در منطقه ۲۱

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ از میزبانی منطقه در برگزاری خیابان ورزش در هفته ملی تربیت بدنی با حضور ۷۰۰ دانش آموز و در راستای نهادینه کردن ورزش در بین دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "احمد بهشتی" گفت: رونق خیابان ورزش به ترویج فرهنگ ورزش همگانی در سطح شهر تهران منجر می شود و اینکه ورزش قهرمانی جذابیت ویژه ای در بین مردم دارد، لذا اجرای فعالیتهای ورزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در افراد برای مشارکت در ورزش شهروندی است.

وی با بیان اینکه این امر منجر به حضور مستمر شهروندان در عرصه ورزش می شود، ادامه داد: این اقدامات مشوق و انگیزه ای است برای کسانی که میل و اشتیاق به ورزش دارند اما محرکی نیست که آنان را به این سمت سوق دهد و البته که ادامه این حرکت اثرات بسیار مفیدی در زندگی شهروندان می گذارد.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: این برنامه با حضور ۷۰۰ دانش آموز و برپایی ایستگاه های شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتون، والیبال، فوتبال گل گوچک، دارت، روپایی، آمادگی جسمانی، داژبال، طناب کشی و طناب زنی برگزار شد.

بهشتی افزود: نقش ورزش در سلامت فرد و جامعه غیر قابل انکار است و تا زمانی که جوانان به ورزش بپردازند از گرفتار شدن در دام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهند بود، در واقع می‌توان گفت بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند با افزایش تحرک و ورزش قابل پیشگیری است؛ که با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه نشاط اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۱
کد خبر: 61231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =