از بهسازی بوستان دانشجو تا توسعه فضای سبز در محله شیخ هادی

توسعه فضای سبز محله شیخ هادی و بهسازی بوستان دانشجو از مصوبات قرار قدم به قدم در منطقه ۱۱ اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه با همراهی مدیرحوزه و مسئول پیگیری های ویژه و معاونین مرتبط به صورت میدانی در محله شیخ هادی حاضر شد و موضوعات میدانی را همراه با مردم محله و کسبه رصد و بررسی کرد.

شهردار منطقه ۱۱ عنوان کرد: در قرار شماره ۲۱۷ به محله شیخ هادی رفتیم و همراه مردم و کسبه مطالبات شهری را در معابر اصلی و فرعی مورد بررسی میدانی و ثبت جهت اجرا و پیگیری قرار دادیم.

او افزود: در این قرار ساخت و ساز های جدید بررسی شد و در برخی موارد که منجر به نارضایتی های مردم بود اصلاحاتی نظیر نوسازی معبر محدوده و اصلاح حصار های کارگاهی و... مصوب شد. موضوعی که مورد توجه بود بحث رسیدگی و کاشت درخت در محله شیخ هادی به خصوص خیابان خارک و رسیدگی به باغچه ها بود که مقرر شد به صورت جدی توسط اداره فضای سبز اجرا و گزارش به مردم ارایه شود.

موسوی در ادامه بیان کرد: برخی اقدامات عمرانی نظیر احداث زمین چمن مصنوعی در بوستان دانشجو و اجرای استیج فرهنگی و بهسازی بوستان توسط معاونت های مرتبط در قالب پروژه های توسعه محله ای در دست اجرا است که با نظر مردم تاکید به تسریع شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: در قرار قدم به قدم همراه مردم شهر را رصد می کنیم و مطالبات را به صورت میدانی برداشت میکنیم تا علاوه بر نظارت بتوانیم با نظر و تبیین برای شهروندان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 61255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =