اجرای طرح حریم سازی مدارس دخترانه در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ خبر داد؛ طرح حریم سازی مدارس دخترانه در منطقه ۱۹ از مدرسه فدک کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به دستورالعمل طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: در همین راستا طی بازدید از مدارس دخترانه محدوده منطقه، مدرسه فدک برای اجرای طرح حریم سازی انتخاب شد.

او افزایش امنیت و آرامش دانش آموزان را در ساعات استفاده از حیاط مدرسه علت اصلی اجرای طرح حریم سازی در مدارس دخترانه اعلام کرد و افزود: طی بازدید انجام شده از مدرسه فدک مشاهده شد که ساختمان های مسکونی اطراف به این مدرسه مشرف بوده و دیوارهای آن  از ارتفاع کافی برخوردار نیستند. برای رفع این مشکل  نیز سازه مسقفی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و با ارتفاع ۵/۳ متر در حال اجرا است.

به گفته توکلی این سازه دارای ستون های فلزی و مجهز به سقف پلی کربنات بوده و ارتفاع آن باعث ایجاد حریم برای مدرسه و حفظ آرامش بصری دانش آموزان بویژه در ساعت زنگ ورزش می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد: با توجه به ظرفیت حیاط مدرسه فدک (دارا بودن زمین های بسکتبال و والیبال) اجرای این سازه به دانش آموزان این امکان را می دهد که بنا به سلیقه و اختیار خود از محوطه مدرسه استفاده کنند.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به تجهیز و رفع مشکلات عمرانی مدارس افزود: در همین راستا نیز برنامه بازدید از مدارس و احصاء نیازهای عمرانی آن ها در حال انجام است.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 6229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =