به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محمد جواد خسروی با بیان این نکته که اتاق ثبت خبر سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در مدت زمانی کمتر از سه ماه پس از راه اندازی، نقش مهمی در افزایش میزان برقراری ارتباط تلفنی شهروندان با مدیریت شهری به جهت طرح و پیگیری انتقادات وپیشنهادات خویش ایفا نموده، اظهار داشت: بر اساس آمار و مستندات موجود، پیش از راه اندازی این فضا در منطقه طی شهریور ماه سال جاری تعداد ۸ هزار و ۶۰۳ مورد پیام ارسال و در دست پیگیری بخشهای مختلف مدیریت شهری قرار داشته و این در حالی است که پس از آغاز بکار اتاق ثبت خبر، شاهد افزایش بیش از ۲۳۶ درصدی میزان ثبت پیامهای شهروندان و ارجاع آن به مناطق مورد نظر هستیم.
وی ادامه داد: طی ماه های مهر وآبان، به ترتیب بیش از ۱۰ هزار و ۱۰۰ مورد پیام و بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ مورد پیام از سوی شهروندان ارسال و به همت همکارانمان در اتاق ثبت خبر سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه به سایر مناطق مدیریت شهری ارجاع گردیده است.
این مقام مسئول یاد آور شد: رویکرد اصلی و محوری از راه اندازی اتاق ثبت خبر سامانه ۱۳۷ پلاس در این منطقه و تعداد دیگری از مناطق، کاهش بار ترافیک کاری مرکز سامانه در شهرداری تهران بوده تا شهروندان در مدت زمان کمتری شاهد ثبت و پیگیری روند اجرای مطالباتشان باشند.
انتهای پیام/
نظر شما