گشایش ۷ زمین چمن مصنوعی در جنوب تهران

هفت زمین چمن مصنوعی پس از نصب چمن، ترمیم و بازسازی در منطقه ۱۶ با اعتباری بالغ بر ۴/۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ در گفتگو با شهر با اشاره به سرانه ورزشی ۱/۸۳ متر مربع در این منطقه گفت: تعداد ۱۵زمین چمن مصنوعی در سطح محلات منطقه ۱۶ وجود دارد که براساس اعتبار ابلاغی و تکلیفی که به عهده شهرداری منطقه است و تاکید شهردار تهران مبنی بر افزایش سرانه های ورزشی و ارتقای سطح کیفی اماکن ورزشی از اواخر سال گذشته ترمیم و بازسازی این زمین ها آغاز شد.

او اعتبار در نظر گرفته شده برای این زمین ها را بالغ بر ۴/۵ میلیارد تومان برشمرد و افزود: به مناسبت ایام عید فطر و همچنین بازگشایی مجموعه های ورزشی شهر تهران، نصب چمن مصنوعی در هفت زمین ورزشی منطقه ۱۶ به طور کامل انجام شد و بازسازی و تعمیرات چهار زمین نیز صورت گرفت و سایر مجموعه ها نیز به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

پورنصر با بیان اینکه منطقه ۱۶ یکی از خواستگاه های ورزش ملی کشور در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال است، ادامه داد: این زمین ها پذیرای نوجوانان و جوانان سطح منطقه است و استقبال مناسبی با توجه به ظرفیت های این منطقه از آن صورت گرفته است. این اقدام می تواند بستر مناسبی برای ارتقای سلامت شهروندان و برداشتن گام های موثر در این زمینه فراهم کند.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: زمین‌های ورزشی افتتاح شده در اختیار محلات قرار خواهند گرفت و مدیریت آن به سرای محلات واگذار خواهد شد تا شهروندان بدون دغدغه مسائل مالی بتوانند از آن استفاده کنند.

در این مراسم حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری وجمعی از پیشکسوتان تیم های پرسپولیس و استقلال حضور داشتند.

خبرنگار: علی محسنی سی پی

۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =