به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، صبح روز سهشنبه ۱۶ بهمنماه در ادامه سلسله نشستهای مدیر کل سرمایه انسانی با همکاران، بیست و دومین برنامه ملاقات با کارکنان با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار و به درخواست مراجعان رسیدگی شد.
در این برنامه، مردانی با بیان اینکه آگاهی و توجه مدیران به دغدغهها و نیازهای کارکنان میتواند تاثیر بسیار مثبتی بر پیشرفت و موفقیت سازمان داشته باشد؛ افزود: ایجاد محیطی که در آن کارکنان به راحتی بتوانند دغدغهها و مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند، بسیار اهمیت دارد.
به گفته وی؛ مدیران باید به کارکنان اعتماد دهند که نظرات و بازخوردهای آنها به طور جدی مورد بررسی قرار میگیرد و به بهبود شرایط کاری کمک میکند.
مردانی در ادامه توضیح داد: کارکنانی که دغدغههایشان توسط مدیران شنیده و رفع میشود، با تمرکز و انگیزه بیشتری به کار خود میپردازند و این امر بهبود بهرهوری سازمانی را به همراه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: مدیریتی که به دغدغههای کارکنان توجه دارد، به ایجاد یک فرهنگ سازمانی مثبت و حمایتگر کمک میکند که موجب حفظ نیروهای با استعداد میشود و در نتیجه تعهد و وفاداری آنها به سازمان افزایش مییابد.
گفتنیاست؛ مدیرکل سرمایهانسانی در این برنامه که به مدت دو ساعت به طول انجامید؛ شنونده درخواست و دغدغه همکاران مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه بود و ضمن ارائه رهنمودهای لازم، دستور مساعد در چهارچوب ضوابط و قوانین جهت رفع مسائل و مشکلات مطروحه از سوی حاضرین صادر کرد.
بر اساس این گزارش، همکاران محترم میتوانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پورتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست آنان رسیدگی شود.
انتهای پیام/
نظر شما