افتتاح دومین مرکز گلماند شهر تهران در منطقه ۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از افتتاح دومین مرکز گلماند شهر تهران در این منطقه با ارائه خدمات ویژه به شهروندان و ترغیب آنها به مشارکت در طرح کاپ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، عباس مافی با بیان این مطلب افزود: برقراری و افزایش سطح ارتباط شهروندان با طبیعت، گلها و گیاهان و تاثیرات مثبت آنها در سلامت روحی و جسمی آنان، کاهش میزان زباله تولید شده به جهت همکاری در طرح تفکیک زباله از مبدا که نهایتاً منجر به افزایش میزان پاکیزگی و ارتقاء کیفیت خدمات در حوزه شهری خواهد شد تنها بخشی از اهدافی است که در راستای اجرای طرح گلماند در این منطقه دنبال می شود.

او در ادامه تصریح کرد: این منطقه با راه اندازی مرکز آموزش خدماتی گلماند سعی دارد تا در راستای جلب مشارکت شهروندی بر نگهداشت بهینه شهر و توسعه سرانه های خدماتی همانند فضای سبز گام های اساسی بردارد.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه امروزه تلفیق خدمات فرهنگی در کنار ارائه فعالیت های خدماتی یکی از مهمترین گام ها برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار است، عنوان کرد: در این طرح شهروندان بنا به امتیازاتی که در راستای مشارکت فعال در طرح گلماند کسب می کنند می توانند گل و گیاه، بن کارت و کتاب تحویل بگیرند.

مافی در ادامه به تشریح خدمات ویژه ارائه شده در این طرح به صورت خاص به شهروندان از سوی منطقه پرداخت و گفت: شهروندانی که امتیازات زیادی از طریق تفکیک پسماند و تحویل آن به مراکز پسماند منطقه دریافت کرده اند می توانند بنا بر میزان امتیازاتشان از آموزش های رایگان سرای محلات، تورهای رایگان، مشاوره رایگان گیاه پزشکی و همچنین طراحی و کاشت باغچه های منازل خود استفاده کنند.

او در پایان با تاکید بر اینکه در این طرح براساس میزان مشارکت شهروند نمونه نیز منتخب خواهد شد، یادآور شد: امید است با اجرای این طرح گامی موثر در نگهداشت شهرمان برداشته شود.

۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 6715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم شایسته IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      6 0
      با سلام وقت بخیر. لطف کنید بگید آدرس محل و مرکز گلماند در منطقه 7 کجاست؟ باید تبلیغات در این مورد بیشتر باشه!