کارگاه آنلاین «مشارکت اجتماعی در پروژه های شهری»  

شهر: به همت معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران کارگاه آنلاین مشارکت اجتماعی در پروژه های شهری درراستای سلسله نشست های تجربیات شهری، دو تجربه مختلف همکاری و طراحی این‌گونه مشارکت‌ها به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش شهر، از ساعت ۱۶ امروز ۱۱ خرداد در راستای سلسله نشست های تجربیات شهری، آموزه ها و تجربیات بین المللی در حل مسائل شهری، کارگاه آنلاین با موضوع «مشارکت اجتماعی در پروژه های شهری» (Community Engagement ) با ارائه درسا جلالیان کارشناس ارشد طراحی شهری از تورنتو کانادا برگزار می شود.
این کارگاه که با همت معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران برگزار می شود با معرفی مشارکت اجتماعی و توضیح ضرورت ایجاد مشارکت اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های شهری و عمرانی، دو تجربه مختلف همکاری و طراحی این‌گونه مشارکت‌ها را به اشتراک می‌گذارد. نقش شهرداری در مشارکت اجتماعی در پروژه‌های عمومی مانند کتابخانه عمومی و مراکز محله با مثال  شهر سن‌فرنسیسکو به عنوان تجربه نخست مطرح و در تجربه دوم مشارکت اجتماعی در پروژه‌های خصوصی مانند ساختمان‌های تجاری و مسکونی در شهر تورنتو تشریح می شود. همچنین در ادامه به نکاتی درمورد بهبود دستاوردها و استفاده از تکنولوژی در این مسیر نیز اشاره خواهد شد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =