توسعه طرح استفاده از دوچرخه و اسکوتر اشتراکی در پایتخت به کجا رسید؟

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی توضیحاتی ارائه داد.

علی رامشینی، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص توسعه طرح اسکوتر و دوچرخه اشتراکی اظهارکرد: این موضوع در حال حاضر در سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در دست برنامه‌ریزی است و قراردادهای لازم منعقد شده و تست‌های آزمایشی در حال انجام است.

با بیان اینکه بعد از تایید این روند خدمت‌رسانی در بستر شهرزاد خواهد بود، اظهار کرد: سازمان ترافیک و معاونین ترافیک مناطق ۲۲گانه در حوزه آموزش و حمل و نقل پاک با خریداری و در اختیار قرار دادن تجهیزات لازم مثل دوچرخه، دوچرخه‌بند یا اسکوتر شرایط را برای استقبال شهروندان مهیا می‌کنند.

رامشینی با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای توسعه مدهای حمل و نقلی اینچنینی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: طرح مسیر سرزندگی که اکنون در شهرداری تهران دنبال می‌شود و به عنوان پایلوت در منطقه ۲ افتتاح شد، در راستای توسعه استفاده از دوچرخه و اسکوتر است.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ و طراحی‌های لازم برای اجرای مسیر سرزندگی در دیگر مناطق هم در حال انجام است و  مشاوران طرح مشغول مطالعات مربوط به طرح هستند.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 73453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =