شماره ۶ و ۷ مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد

 ششمین و هفتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» با مروری بر مهمترین اخبار منتشر شده در منطقه، شهر و رویدادهای محلی از سوی اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک در ۱۶ صفحه منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع هر هفته به صورت آن‌لاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است که بدلیل عدم فراهم بودن زیرساخت های فنی از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران بارگذاری دو شماره اخیر آن مربوط به هفته دوم و سوم آذر ماه، به تعویق افتاد که با پی گیری های انجام شده از این پس هفتگی بارگذاری می شود.

این شماره نشریه به مطالبی چون اجرای ۶۸ پروژه کوچک مقیاس محلی، دیدار شهردار منطقه یک با کودکان کار مرکز پرتو، اتصال ۳۵ متری افتخاری به بزرگراه امام علی(ع)، محله چیذر تکه زمین کهنسال، شمیران پس از ساعت ۲۱ و ممنوعیت تردد و ... پرداخته است.

 مخاطبان برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس region۱.tehran.ir/vaghayeshemiran و برای مشاهده  ششمین و هفتمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن از وقایع شمیران را به آسانی از دست ندهید.

۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 7460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =