به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدهادی علی احمدی با اشاره به نتایج گزارش مقایسهای عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در ششماهه نخست سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در حوزههای مختلف، شاهد کاهش ۲۱ درصدی پیامهای مردمی نسبت به بازه مشابه سال گذشته هستیم که بیانگر افزایش رضایت شهروندان و بهبود عملکرد مجموعه شهرداری است.
وی با قدردانی از معاونتها و نواحی منطقه در پیگیری و رفع سریع درخواستهای مردمی افزود: در این مدت، حوزه شهرسازی و معماری با ۳۹ درصد کاهش پیامها، بیشترین میزان بهبود را داشته و پس از آن، حوزههای فنی و عمران با ۲۷ درصد، حملونقل و ترافیک با ۱۹ درصد و امور شهری با ۱۸ درصد کاهش عملکرد مطلوبی را به ثبت رساندهاند.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به اهمیت سرعت در رسیدگی به پیامها گفت: میانگین زمان پاسخگویی نواحی و معاونتها نسبت به سال گذشته کاهش یافته و بسیاری از پیامهای برگشتی یا دارای پاسخ غیرواقع پس از بررسی مجدد و بازدید میدانی، اصلاح و اقدامات لازم انجام شده است.
وی همچنین تأکید کرد: کاهش حجم پیامهای مردمی در سامانه ۱۳۷ نشان دهنده این است که خدمات شهری بهصورت پیشدستانه و مستمر ارائه میشود و اعتماد شهروندان به نظام پاسخگویی شهرداری افزایش یافته است.
محمدهادی علی احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ۷ بر آن است تا با تقویت نظارت میدانی، بهبود کیفیت خدمات و استمرار ارتباط با شهروندان، مسیر ارتقای رضایتمندی عمومی را با جدیت دنبال کند.
انتهای پیام/
نظر شما