کاهش ۲۱ درصدی پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷

شهردار منطقه ۷ تهران از کاهش ۲۱ درصدی پیام‌های مردمی ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ طی شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این روند را حاصل تلاش مستمر حوزه‌های مختلف مدیریت شهری در پاسخگویی مؤثر و ارتقای کیفیت خدمات دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمدهادی علی احمدی با اشاره به نتایج گزارش مقایسه‌ای عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف، شاهد کاهش ۲۱ درصدی پیام‌های مردمی نسبت به بازه مشابه سال گذشته هستیم که بیانگر افزایش رضایت شهروندان و بهبود عملکرد مجموعه شهرداری است.

وی با قدردانی از معاونت‌ها و نواحی منطقه در پیگیری و رفع سریع درخواست‌های مردمی افزود: در این مدت، حوزه شهرسازی و معماری با ۳۹ درصد کاهش پیام‌ها، بیشترین میزان بهبود را داشته و پس از آن، حوزه‌های فنی و عمران با ۲۷ درصد، حمل‌ونقل و ترافیک با ۱۹ درصد و امور شهری با ۱۸ درصد کاهش عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده‌اند.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اهمیت سرعت در رسیدگی به پیام‌ها گفت: میانگین زمان پاسخگویی نواحی و معاونت‌ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته و بسیاری از پیام‌های برگشتی یا دارای پاسخ غیرواقع پس از بررسی مجدد و بازدید میدانی، اصلاح و اقدامات لازم انجام شده است.

وی همچنین تأکید کرد: کاهش حجم پیام‌های مردمی در سامانه ۱۳۷ نشان دهنده این است که خدمات شهری به‌صورت پیش‌دستانه و مستمر ارائه می‌شود و اعتماد شهروندان به نظام پاسخگویی شهرداری افزایش یافته است.

محمدهادی علی احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ۷ بر آن است تا با تقویت نظارت میدانی، بهبود کیفیت خدمات و استمرار ارتباط با شهروندان، مسیر ارتقای رضایتمندی عمومی را با جدیت دنبال کند.

انتهای پیام/

۲۶ آبان ۱۴۰۴ - ۰۷:۴۴
کد خبر: 74800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =