به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب،به گفته تقدسینژاد، این دوره با حضور بیش از ۲۰۰ غرفهدار و مشارکت برندهای شاخص نسبت به دوره قبل «رشد قابلتوجهی» داشته و نمایشگاه را در موقعیت تازهای قرار داده است.
تمرکز جدی بر همکاریهای منطقهای
مدیرعامل شهرآفتاب با اشاره به حضور هیئتهای تجاری از ترکیه، عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان و برخی کشورهای عربی گفت: این نمایشگاه در دومین دوره خود وارد مرحلهای شده که بتواند نقش منطقهای ایفا کند و فرصتهای صادراتی واقعی برای تولیدکنندگان ایرانی ایجاد کند.
بهبود ساختار و مدیریت نمایشگاه
وی همچنین از استفاده از سامانه دیجیتال ثبتنام و بانک اطلاعاتی یکپارچه خبر داد که بهگفته او «مبادلات تجاری و دسترسی غرفهداران و خریداران را حرفهایتر و سریعتر» میکند.
اقدامات رسانهای هدفمند
تقدسینژاد با اشاره به اجرای کمپینهای تبلیغاتی و رسانهای گفت این فعالیتها آگاهی جامعه هدف و فعالان صنعت را نسبت به دومین دوره نمایشگاه افزایش داده و موجب استقبال بیشتر برندها شده است.
انتهای پیام/
نظر شما