افزایش ظرفیت تبلیغات فرهنگی با تبدیل یک سازه ۱۵۰۰ متری به ۲۲ بیلبورد در تهران

طرح ساماندهی فضاهای تبلیغات فرهنگی با تبدیل یک سازه تبلیغاتی بزرگ به ۲۲ تابلو استاندارد در تهران وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای بهسازی منظر شهری و بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌های موجود تبلیغات محیطی، یک سازه تبلیغات تجاری با وسعت حدود ۱۵۰۰ مترمربع بازآرایی شده و به ۲۲ بیلبورد و عرشه استاندارد برای انتشار پیام‌های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شد. 

این اقدام، ظرفیت تبلیغات فرهنگی شهر را افزایش داده و زمینه دیده‌شدن هدفمند پیام‌های شهروندی را در معابر عمومی فراهم می‌کند.

اجرای این طرح با هدف ارتقاء کیفیت بصری، تاکید بر کارآمدسازی ابزارهای تبلیغاتی و ایجاد هویت منظم‌تر در سیمای شهر انجام شده که ضمن استفاده بهینه از فضاهای تبلیغاتی، پیام‌های فرهنگی در فضاهای شهری را تقویت می‌کند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تابلوها در نقاطی نصب می‌شوند که علاوه‌ بر زیبای بصری در شهر، سطح تعاملات فرهنگی مدیریت شهری را با شهروندان را ارتقاء دهد.

همچنین استفاده از تجهیزات سازگار با محیط زیست به مدیریت هوشمند مصرف انرژی در طراحی سازه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

این اقدام به‌ویژه در مناطق با ظرفیت فرهنگی و کم تراکم فضای تبلیغاتی، فرصت ارزشمندی برای انتقال پیام‌های فرهنگی و گسترش عدالت در دسترسی به امکانات تبلیغات شهروندی فراهم می‌کند و نقش مؤثری در افزایش حس تعلق اجتماعی خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 75366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =