تنفیذ احکام هیات رئیسه شورایاری محلات۱۳ گانه منطقه ۱۹

مراسم تنفیذ احکام هیات رئیسه شورایاری محلات۱۳ گانه منطقه ۱ ۹با حضور شهردار منطقه، معاونان شهردار و شورایاران در سالن آمفی تئاتر بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی و نقش مؤثر شورایاران در توسعه و آبادانی منطقه افزود: احصاء نیازهای محلات و پیگیری های آنها تا مرحله اجرا که با هم افزایی و هم اندیشی شورایاران همراه بوده، باعث رشد و بالندگی در محلات شده است.
او محدودیت مالی و موانع موجود در مسیر اجرای برخی از پروژه ها را عاملی مهم در اختصاص زمان بیشتر برای تحقق آن ها دانست و بر اولویت بندی پروژه های سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن امکانات و تأمین صد درصدی ابزارهای مورد نیاز تأکید کرد.
شهردار منطقه در بخشی از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته برای تعطیلی شیطان بازار اشاره و بیان کرد: این اقدام با بسیج ۱۵۰ نیرو در پایان هر هفته و نظارت مستمر براین روزبازار نتایج موفقیت آمیزی به دنبال داشته است.
او همچنین با اشاره به ساماندهی گل فروشان حاشیه محور شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)  اظهار کرد: این اقدام که به عنوان یک طرح ویژه با کنترل و نظارت مستمر این محور و جمع آوری خرده فروشان و توزیع کنندگان غیر مجاز گل در حال اجرا است، نتایج مهمی در کاهش بار ترافیکی این بزرگراه و خطرات و آسیب های جانی ناشی از تصادفات داشته است.    
توکلی ضمن قدردانی از مشارکت شورایاران در اجرای فعالیت های مربوط به پروژه های خرد محله ای خواستار اجرای این پروژه ها با تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در محلات شد.
این مسئول در ادامه از احداث پارکینگ طبقاتی در محله نعمت آباد خبر داد و افزود: این اقدام گامی مهم در کاهش بارترافیکی در این محدوده بویژه در بازار مبل این منطقه محسوب می شود.
در پایان این مراسم هیئت رئیسه شورایاری محلات۱۳ گانه احکام خود را از شهردار منطقه دریافت کردند.

۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 7782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =