حضور شهردار پایتخت در جمع راهپیمایان روز قدس

شهردار تهران صبح امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی، شهردار تهران، پیش از ظهر امروز -جمعه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۴- همزمان با ایام حساس و سرنوشت‌ساز مقابله با تجاوزات دشمن امریکایی صهیونیستی، همراه با مردم مؤمن، انقلابی و روزه‌دار کشور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حضور یافت.

شهردار پایتخت با تاکید بر خدمات‌رسانی مستمر مدیریت شهری به شهروندان بر تداوم راه مقاومت و پشتیبانی از جبهه حق تأکید کرد.

حضور شهردار پایتخت در جمع راهپیمایان روز قدس

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۹
کد مطلب: 78646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =