بازدید سرزده معاون شهردار تهران از شرکت شهر سالم

در استمرار برنامه‌های نظارت ستادی، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران به‌صورت سرزده از شرکت شهرسالم بازدید و با مدیرعامل و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران؛ مجید باقری با حضور در شرکت شهرسالم و با همراهی ذاکریان مدیرعامل این شرکت با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات در بخش ستادی و درمانگاه‌های ۱۹گانه این شرکت در سطح شهر تهران قرار گرفت.

معاون شهردار تهران با تقدیر از تلاش‌های کارکنان این مجموعه در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به‌ویژه در ایام جنگ تحمیلی رمضان بر اهمیت تداوم ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان و کارکنان شهرداری تأکید کرد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۰
کد مطلب: 78727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =