به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این محدوده به دلیل قرار گرفتن در مسیر اصلی ورود مسافران از استانهای شمالی و شمالغربی کشور، نقش مهمی در مدیریت تردد ایفا میکند و با توجه به پیشبینی حضور گسترده مردم، برنامههای ویژهای برای ساماندهی ترافیک و خدماترسانی در این محدوده اجرا شده است.
در همین راستا علاوه بر استفاده از ظرفیت پارکینگهای موجود، بخشی از زمینهای بایر این منطقه نیز پاکسازی و آمادهسازی شده تا به عنوان محل پارک خودروهای هموطنان مورد استفاده قرار گیرد و از فشار ترافیکی معابر کاسته شود. بخشی از این ظرفیتها آماده بهرهبرداری شده و بخش دیگری نیز در حال تکمیل است.
همچنین برای تسهیل جابهجایی شهروندان، ایجاد پارکینگ در نزدیکی ایستگاههای مترو بهویژه در مسیر خط ۵ در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند پس از پارک خودرو ادامه مسیر را با مترو طی کنند.
از جمله فضاهای پیش بینیشده برای پارک خودرو میتوان به پارکینگ ورزشگاه آزادی، بوستان آبشار تهران، مجموعه ایرانمال، محوطه اطراف ایستگاههای مترو، بوستان خرگوشدره و چیتگر اشاره کرد، این اقدامات با هدف مدیریت بهتر ترافیک و تسهیل حضور مردم در مراسم انجام شده است.
انتهای پیام/
نظر شما