پرداخت کرایه تاکسی با اپلیکیشین"اصکیف"

امکان پرداخت کرایه تاکسی در اصفهان بدون نیاز به تبادل پول نقد و متحمل شدن هیچگونه هزینه به صورت رایگان برای رانندگان و شهروندان ایجاد شده است.

به گزارش شهر، نادر آخوندی، مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا و کاهش مسافران تاکسی‌های شهری به دلیل مسائل بهداشتی موجود، شرکت «بِه پرداخت ملت» با همکاری شهرداری اصفهان در راستای حمایت از این قشر زیرساخت لازم برای پرداخت کرایه تاکسی را بدون نیاز به تبادل پول نقد و متحمل شدن هیچ‌گونه هزینه به صورت رایگان برای رانندگان و شهروندان ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه برای برخورداری از این خدمت، رانندگان تاکسی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: روش نخست ثبت نام از طریق کمک گرفتن از نیروها و ترویج کنندگان اصکیف مستقر در سطح شهر و میادین و ایستگاه‌های اصلی رانندگان تاکسی است.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: ترویج کنندگان اصکیف در سطح شهر اصفهان با لباس و آرم تجاری شرکت به پرداخت ملت به رانندگان مراجعه کرده و با ارائه قرارداد پذیرندگی، توضیحات و آموزش‌های لازم را ارائه داده و سه عدد بارکد دو بعدی را به راننده تحویل می‌دهند که یکی برای صندلی جلو و دو عدد در صندلی‌های عقب نصب می‌شود و این بارکدها حداکثر ۷۲ ساعت پس از تأیید پذیرندگی فعال و به شماره حساب رانندگان وصل و قابل استفاده خواهد بود.

او با اشاره به روش دوم برای برخورداری از اصکیف، تصریح کرد: روش دوم ثبت نام از طریق وب سایت شرکت به پرداخت ملت به آدرس behpardakht.com است و رانندگان پس از مراجعه به آدرس سایت و انتخاب گزینه ثبت نام رانندگان تاکسی نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام کرده و پس از ۲۴ ساعت کاری با در دست داشتن مدارک خود به یکی از آدرس‌های اعلام شده در مرحله ثبت نام مراجعه می‌کنند.

آخوندی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق ارسال عدد سه به شماره ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ و یا کافه بازار و گوگل‌پلی نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن "اصکیف" اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: مسافران در اصفهان در صورت استفاده از تاکسی‌های متصل به سامانه اصکیف (کیف پول الکترونیکی شهروندان اصفهانی)، کرایه خود را بدون دغدغه بابت داشتن پول نقد یا وجود پول خرد برای دریافت مابقی کرایه و نیز بدون نگرانی از سرایت بیماری‌های واگیردار، تنها با فشردن گزینه پرداخت کرایه تاکسی در محیط برنامه اصکیف و اسکن کردن بارکد دو بعدی (QR) نصب شده در داخل تاکسی پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایمنا مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: رانندگان تاکسی نیز پس از پرداخت کرایه توسط مسافر در همان لحظه در برنامه اصکیف خود با پیغام "پرداخت با موفقیت انجام شد" مواجه خواهند شد و می‌توانند با مراجعه به منوی گزارشات نسبت به دریافتی‌های خود آگاه شوند.

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کد خبر: 854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =