برگزاری جشنواره بزرگ جشن خانگی ویژه نیمه شعبان در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری جشنواره بزرگ جشن خانگی با هدف انتقال معرف مهدوی به خانواده ها، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان در جنوبشرق تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و آغاز سال نو به شهروندان گفت: امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل مقابله با  شیوع کرونا و قطع زنجیره این بیماری جشن های ملی و مذهبی متفاوت و به صورت مجازی برای ارتقای روحیه و نشاط شهروندان برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در این بحران کرونا با اجرای برنامه های متنوع با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بخشی از نیاز فرهنگی و فراغتی شهروندان عزیز را فراهم کنیم، افزود: برگزاری جشنواره بزرگ جشن خانگی و اهدای جوایز به برگزیدگان به مناسبت نیمه شعبان برپا می شود.

مختاری در ادامه به تشریح این جشنواره پرداخت و گفت: شهروندان به منظور شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب تصاویر و فیلم کوتاه در زمینه های تزیین منازل، مداحی، قرائت قرآن کریم،  سرود کودکان و پذیرایی های کم هزینه در خانه های خود و به دور از هر گونه تجمع به آدرس اینستاگرام معاونت اجتماعی moavenat.ejtemaee۱۵ ارسال کنند.

او در پایان به ویژه برنامه های «بهار جانها» که همزمان با آغاز ماه پر برکت شعبان و نوروز ۱۴۰۰ در جنوبشرق تهران آغاز شد اشاره کرد و گفت: اجرای کمپین «نور، شهر، امید» با رویکرد ترغیب و تشویق شهروندان در آذین بندی و چراغانی بالکن های مشرف به خیابان های اصلی،   برگزاری مراسم نورافشانی وآتش بازی همزمان با اعیاد شعبان در معابر اصلی، آذین بندی معابر اصلی، ساختمانهای شهرداری و سرای محلات با عنوان «شهر تو را کم دارد»   و تجلیل از فعالان و خادمان مهدوی با عنوان «بهارجانها»  به همین مناسبت به اجرا در آمده است.

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 9425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =