۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 9569
حادثه خیابان ولیعصر خسارت جانی نداشت

شهر: سقوط یک اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر، سبب آسیب به سه خودروی پارک شده در خیابان و بسته شدن مسیر شد. این مشکل بدون هیچ خسارت جانی و با حضور عوامل آتش نشانی و فوریت ها در اسرع وقت برطرف شد.

علیرضا علی بخشی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ در گفتگو با خبرنگار شهر درباره سقوط یک اصله درخت در خیابان ولیعصر گفت: ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در مقابل  پمپ بنزین خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان شهید بهشتی، یک اصله درخت چنار با محیط بن دو تا ۲.۵ متر سقوط کرد.

او درباره علت وقوع حادثه افزود: این درخت به دلیل پوسیدگی طوقه، ریشه و کهنسال بودن و همچنین بیماریهای باکتریایی و قارچی دچار مشکل شده که البته عارضه ای معمول در درختان چنار است. وزش باد نیز مزید بر علت و موجب سقوط درخت در خط بی آر تی در خیابان ولیعصر شد که به بسته شدن مسیر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه منجر شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ درباره خسارات احتمالی این حادثه عنوان کرد: در پی این حادثه، سه دستگاه خودرو که در حاشیه شرقی خیابان ولیعصر پارک بودند آسیب دیدند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و بعد از دقایقی کوتاه با حضور عوامل آتش نشانی و فوریت ها این مشکل برطرف شده و مسیر اتوبوس های تندرو(BRT) که در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بسته شده بود، بازگشایی شد.

خبرنگار: علی سی پی

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 9569

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =