رشد ۷۳ درصدی رسیدگی به آرای ماده ۱۰۰

شهردار منطقه ۱۵ گفت: تسریع چشمگیر رسیدگی به پرونده های ماده صد با انجام تمهیدات لازم در حوزه اجرای احکام منطقه طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ٧٣ درصد رشد داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی به اهتمام و توجه ویژه شهرداری منطقه ١۵ در پاسخگویی و تعیین تکلیف و اجرای آراء قطعی شده کمیسیون ها توسط اجرای احکام منطقه تاکید کرد و افزود: بر اساس گزارش ارزیابی عملکرد یکساله ١٣٩٩ با تلاش همکارانم، حوزه اجرای احکام منطقه ١۵  جزء پنج منطقه برتر شهرداری تهران در این بخش قرار گرفت.

به گفته او، در این راستا تعداد آراء ماده صد اجرا شده در سال گذشته ۴١٠ رای بوده که نسبت به سال پیش از آن ١٧۴ رأی بیشتر اجرا شده و رشد ٧٣ درصدی داشته است.

محمدی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ بزرگترین مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی در شهرهاست، افزود: شفاف سازی عملکرد، اجرای عدالت در رسیدگی به پرونده های ماده صد و تکریم ارباب رجوع از جمله تمهیدات در  تسریع آراء صادره بود.

شهردار منطقه گفت: حوزه اجرای احکام با همکاری نواحی با اولویت بندی، دسته بندی و هدف گذاری پرونده ها به صورت مستمر تا حصول نتیجه نهایی موارد را رسیدگی و به خاتمه می‌رساند.

او افزود: دعوت از مالکان مسکونی دارای تخلف ساختمانی در بافت فرسوده و ترغیب آنان به تجمیع و نوسازی و اخذ پروانه ساختمانی از دیگر تمهیدات اداره اجرای احکام منطقه در تعیین تکلیف آراء مسکونی نیز بوده است که با این اقدام به نوسازی بافت فرسوده و ریز دانه کمک شایانی شده است.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 9646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =